رواز اولین هواپیماهای باری بدون سرنشین گزارشهای جدید از پرواز اولین هواپیماهای باری بدون سرنشین در ۲۰۲۰ خبر می دهند.
بیشتر مردم علاقه ای به سوار شدن در هواپیماهای بدون خلبان و خدمه نشان نمی دهند اما این مشکل در هواپیماهای باری وجود ندارد. وجود هواپیماهای باری بدون سرنشین میزان بالایی از هزینه های هوایی، از جمله هزینه های پرسنل، سوخت و بیمه را کم می کند و در مجموع سود بیشتری برای صنعت هوایی خواهد داشت. تخمین صرفه جویی در هزینه ها بالای ۳۰ بیلیون دلار در سال برای صنعت هوایی برآورد شده است. همچنین با صرفه جویی پنج دهم درصدی سوخت با این روش، ایرلاینهای بزرگی مثل لوفت هانزا می توانند تا ۲۵ میلیون دلار در سال صرفه جویی کنند. صرفه جویی در هزینه های بیمه هوایی با این روش تا صدها میلیون دلار تخمین زده شده است.